Mindenkinek van egy álma – Az enyém egy kerti faház

Mondhatnám, hogy egész életemben arról álmodtam, hogy egy napon majd egy gyönyörű faház lesz az otthonom, de nem mondanék igazat.

Sajnos nem is tehettem meg, hogy egy kacsalábonforgó palotát építsek fából, de megadta a sors nekem azt, hogy találkozhattam olyan faház építési technológiákkal, amelyek lehetővé tették ennek az álomnak a felépülését.

Találtam egy weboldalt, aki nem elég, hogy építi, kiszállítja a látogató által kért kerti tároló, kerti garázs vagy más egyéb terméket, hanem segít annak felmérésében, igényeket vizsgál, tanácsot ad, hogy kinek milyen kerti faház való, ki milyen célra keres házikót.

Amikor megtaláltam ezt az oldalt, az egyetlen dolog, amit tudtam, hogy kerti faház az álmom és a kertemben akarom látni akár még ma. Semmit nem kellett tennem csak kiszámolni az ideális méretet, ami még elfér és ez alapján kitölteni a megrendelőt. Az oldalán láttam fotókat különböző faház, kerti faház megoldásokról, más és más tetővel, különböző méretben. Elképesztő kerti faház kínálat tárult elém, nehéz volt a döntés, de döntöttem! :D


Megrendeltem házát,  3x 3 méteres kerti ház lett belőle, zsindely tetővel és előtetővel, ami 3x1,5 méteres lett. Az előtető arra szolgál, hogy tudjak kiülni alá, esetleg egyet piknikezni a családdal és hasonlók. Nagyszerű élmény volt, szinte már készen láttam magam előtt, de akkor tudtam meg, hogy nem lesz még aznap a kertemben.

Sokat nem kellett rá várnom, mert Jánosék, a faház mester, másnap már hívott is egyeztetett velem a terméket illetően. Megnyugtatott, hogy hamarosan süthetem a szalonnám a kerti ház mellett, nincs miért aggódnom. Így is lett, nem telt el 1 hét és már a családdal a kertben ülve annak örültünk, hogy egy újabb álom teljesült és lett  családnak egy új kerti kedvence, egy kisfaház.


Megjegyzések